چهار علائم اولیه نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

چهار علائم اولیه نفروپاتی دیابتیسطح قند خون بالای مزمن خواهد شد بسیاری از مشکلات سیستمیک از جمله بیماری های قلبی عروقی و عروق مغزی، نفروپاتی دیابتی، رتینوپاتی دیابتی است.

مشخص که در نفروپاتی دیابتی عوارض عمده دیابت است، با توجه به نظر سنجی، نسبت بیماران دیابتی نوع 2 مبتلا به بیماری مزمن کلیه می تواند 64٪.

نفروپاتی دیابتی یک علت شایع نارسایی کلیه کلیوی است، اما در اوایل، توسط کنترل دقیق سطح قند خون و مداخلات یکپارچه می تواند در پیشگیری یا تاخیر توسعه شکر و کلیه است.

نفروپاتی دیابتی دارای چهار نشانه های هشدار دهنده و غیره.

افزایش ادرار فوم، میکروآلبومینوری، نشانه های اولیه از آسیب کلیوی. برای دوره اولیه نفروپاتی دیابتی، آن است که برای تشخیص ادرار نسبت آلبومین / کراتینین است که موثر ترین روش غربالگری برای میکروآلبومینوری در حال کشف پذیرفته توصیه می شود. بیماران باید نمونه ادرار جمع آوری شده در صبح زود برای اولین بار روزه.

جلوگیری از استرس، عفونت، تب، بارداری، نارسایی قلبی، قند خون بالا و فشار خون، عفونت های دستگاه ادراری و شرایط دیگر، انجام آزمون پروتئین در ادرار است.

با افزایش پروتئین ادرار ممکن است در بیماران با افزایش پلک فوم ادرار و تورم اندام تحتانی و سایر علایم در حال حاضر زمان لازم در بیمارستان برای آزمایش ادرار رخ دهد.

علاوه بر این، در افراد بدون علامت مبتلا به دیابت نیز باید غربالگری شوند برای تشخیص پروتئین در ادرار در هر سال به منظور دستیابی به تشخیص زود هنگام، اهداف درمان زود هنگام.

تاری دید --- رتینوپاتی دیابتی.

رتینوپاتی دیابتی، نفروپاتی دیابتی متعلق عوارض عروقی کوچکی از دیابت، هر دو همبسته قوی، بیشتر بیماران مبتلا به رتینوپاتی دیابتی. بنابراین، اگر رتینوپاتی دیابتی پیدا شده است، نفروپاتی دیابتی ممکن است به مراقب.

مانند تاری دید، باید درمان زود هنگام بیماری های چشم، افتالموسکوپی مستقیم باشد.

کراتینین سرم --- اختلال عملکرد کلیه.

بخشی از بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بدون آلبومین ادرار غیر طبیعی، صدمه به کلیه خود را آشکار عملکرد غیر طبیعی کلیوی. استفاده از کراتینین سرم برای برآورد میزان فیلتراسیون گلومرولی GFR الکترونیکی بهترین راه برای ارزیابی عملکرد کلیه است.

شب ادراری --- آسیب لوله.

مطالعات اخیر نشان داده اند که آسیب لوله می تواند در نفروپاتی دیابتی رخ می دهد اوایل ممکن است به عنوان شب ادراری بیان می شود، کاهش وزن مخصوص ادرار و غیره.

بررسی عملکرد لوله، بلکه تشخیص اولیه نفروپاتی دیابتی.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: